Muzyka

czwartek, 1 stycznia 2015

Rozdział 26 cz.I

-Mario-
W czasie poprawin pojechaliśmy na sesję zdjęciową, która odbyła się na. . . stadionie Borussi. Muszę przyznać, że moja ukochana wpadła na super pomysł. Dopiero przed wyjściem dowiedziałem się gdzie mamy mieć sesję ślubną. Oczywiście musieliśmy się ubrać z powrotem w stroje ślubne. Nana nie robiła sobie jakiejś wytwornej fryzury. Zauważyłem, że niesie w siatce dwa pudełka po butach. Popatrzyłem na nią ze zdziwieniem ona powiedziała:
- Sądzisz, że będziesz po murawie zapierniczał w lakierkach?-
- Yyy no nie. Na jak więc pomysł wpadłaś kochanie oprócz sesji na stadionie?- 
- Nie powiem ci, bo wtedy niespodzianka się nie uda.- postanowiłem zastosować swoją tajną broń, która zawsze działała na Nanę, czyli wymruczałem jej do ucha:
- No proszę kochanie, powiedz swojemu Mariankowi co wymyśliłaś?- wymruczałem do jej ucha lekko je przygryzając. Widziałem po niej, że mięknie, wtedy ona popatrzyła mi głęboko w oczy po czym wpiła się z wielką zachłannością w moje usta po czym powiedziała:
- Dowiesz się wszystkiego na miejscu kochanie.- po czym położyła na moim kolanie swoją dłoń i delikatnie i baaardzo powoli zaczęła przesuwać swoje zgrabne palce coraz wyżej i wyżej. Ja głośno przełknąłem ślinę.  To jak często działa na mnie moja własna żona czasami naprawdę mnie przeraża. Po kilkunastu min podjechaliśmy pod stadion gdzie czekali już na nas fotografowie. Nana porozmawiała z nimi chwilę po czym podeszła do mnie i powiedziała:
- No to co Marianku gotowy?-
- Mam nadzieję, że ta sesja stadionowa będzie fajna.-
- Kochanie dostałam pozwolenie od trenera Kloppa na wykorzystanie całego obiektu, łącznie z szatnią. Uwierz mi, że spodoba ci się.- po czym pocałowała mnie czule w usta. Na początek poszliśmy na murawę, na której było pełno piłek wiedziałem, że jest tam jakiś napis ale musiałem znaleźć się na wysokich trybunach aby rozszyfrować napis. 


-----------------------------------------------------------------------------------
SORRY, ŻE TAKI KRÓTKI, ALE II CZĘŚĆ POJAWI SIĘ WIECZOREM. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ PODOBA

5 komentarzy:

  1. Jejku ... już nie mogę się doczekać ❤❤
    Jestem bardzo ciekawa co to za napis i jak będzie wyglądała ta sesja ^o^
    Czekam i pozdrawiam :))
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie mam nadzieję, że będziesz często komentować moje wypociny.

      Usuń
    2. Postaram sie dodawać komentarze pod każdym z wpisów ⌒.⌒
      Buźka :*

      Usuń
  2. Trafiłam na ten blog i przyznaję że nie żałuje!
    Świetny jest i zostaje! Z niecierpliwością czekam na nn. :)
    Również zapraszam na nowy rozdział :
    http://wposzukiwaniuszczesciatu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie na pewno wpadnę i zapraszam na nowy rozdział

      Usuń