Muzyka

niedziela, 24 sierpnia 2014

Rozdział 15


Dwa tygodnie później Nana


Jakieś dwa dni temu wróciliśmy z naszych pierwszych wspólnych wakacji. Mario od rana do wieczora biega po boisku. Ja oczywiście mając jeszcze wakacje chodzę razem z nim na treningi. Zajmuję się wtedy dziećmi najczęściej Sebastiana Kehla, Nuriego Sahina, ale również pieczę sprawuję nad Polskim duetem Sara&Oliwka. Wszędzie ich pełno, ale ja uwielbiam dzieci. Wszyscy w BVB mnie zaakceptowali. Zarówno trener, zawodnicy jak i WAG's. Jako, że dzieci były aż nadmiar aktywne ja urządziłam im mini trening piłkarski. Stanęłam na bramce i ubrałam rękawice. Ustawiłam dzieci jedno za drugim,a one strzelały mi bramki. Specjalnie je puszczałam oczywiście bo radość tych dzieciaków sprawiała mi ogromną radość. Powiedziałam potem do całego gangu:
- No dobrze dzieciaki za wspaniale wykonany trening cała zgraja idzie z ciocią Naną na lody, a na następnym mam dla was niespodziankę.- wszystkie dzieciaki poszły w pisk, podbiegły do mnie i przytuliły się. Każdemu przybiłam piątkę i nawet nie zorientowałam się kiedy trening drużyny się skończył.

Mario 
Gdy skończyliśmy trening obserwowaliśmy jak moja dziewczyna zajmuje się dziećmi moich kolegów. Miała niesamowicie dobre podejście do dzieci. Po treningu jak zawsze pojechaliśmy do niej i razem uczyliśmy się Nana mi bardzo pomagała. Wiedziała, że muszę opuszczać nieco szkołę, ale doskonale to rozumiała i mnie wspierała. Taka dziewczyna to istny skarb. Opuściłem dom mojej dziewczyny ok godz. 21:30. Jutro graliśmy w I rundzie Pucharu Niemiec z II ligową Kolonią. Mam nadzieję, że Nana będzie na trybunach.

Nana
 Następnego dnia była sobota czyli mecz mojego chłopaka w ramach I rundy Pucharu Niemiec. Była godzina 5:30 otworzyłam oczy i poczułam niesamowite mdłości i zawroty głowy. Powoli usiadłam i od razu tego pożałowałam niczym Bolt pobiegłam do łazienki i zażyłam jakże miłego pocałunku z sedesem. Parę dni temu przyjechała do mnie moja ukochana starsza ode mnie kuzynka Magda. Podeszła do mnie i przytrzymała mi włosy. Kiedy moje katorgi się skończyły powiedziałam do Magdy:
- Mam dosyć!-
- Rozumiem, ale na pewno ci przejdzie. Nana, a czy na tej Ibizie do czegoś między wami doszło?-
- O nie! Nie, nie nie teraz.-
- Pójdę z tobą do lekarza jutro. Przed meczem i powiesz Mario o tym.-
- Ale jak mnie zostawi?-
- Kochana on cię kocha, nie zrobi tego.- i przytuliła mnie po czym odprowadziła mnie do pokoju.
Następny dzień Nana
Jakimś cudem zasnęłam na kilka godzin. Obudziłam się o 10:00 ledwo co, ale się umyłam i zeszłam na śniadanie. Nie mogłam patrzeć nawet na jedzenie. Magda patrzyła na mnie ze współczuciem. Po "śniadaniu" ubrałam się i razem z Magdą pojechałam do przychoni lekarskiej. Gdy dojechałyśmy na miejsce zapisałam się i czekałam w kolejce. Gdy usłyszałam swoje nazwisko zrobiłam się blada po czym udałam się do gabinetu. Lekarz popytał mnie o kilka rzeczy po czym kazał mi się położyć na kozetce i na brzuch nałożył mi jakiś żel. Gdy zakończył badanie powiedział:
- Gratuluję pani. To drugi tydzień to jeszcze maleńka fasolka. Przypiszę pani odpowiednie leki i niech pani pamięta, że musi pani teraz dbać o siebie i o dziecko.- co sobie pomyślałam "To już koniec. Mam dopiero 18 lat." Wyszłam z gabinetu i popatrzyłam na Magdę ona zapytała:
- I co?-
- Czemu ty zawsze musisz mieć rację? To koniec rodzice mnie zabiją, że się puściłam. Mario mnie zostawi bo ma karierę. A ja mam szkołę chciałam iść na studia.-
- Nana, jeżeli Mario cię zostawi to osobiście odetnę mu sprzęt. A rodzice cię kochają i  pomogą ci. Twoja mama nawet chciała być już babcią.- ja pomyślałam:
- Ten mecz to będzie droga przez mękę.-

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za koma nowy rozdział już się pojawił.

      Usuń
  2. Super rozdzial :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za koma przed chwilą dodałam nowy rozdział

      Usuń
  3. O cholercia, to się narobiło ! Ciąża ? Ciekawa jestem jak zareaguje Mario, oby zaakceptował malca : ) Czekam na następny rozdział :)
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo za komy na wszystkich blogach przed chwilą dodałam nowy rozdział

      Usuń