Muzyka

piątek, 15 sierpnia 2014

Rozdział 9

Narrator
Mario następnego dnia zgodnie z obietnicą zadzwonił do swojej dziewczyny. Gdy wykręcił numer słyszał piosenkę "Waka waka". Czekał cierpliwie, aż jego miłość odbierze telefon, w końcu usłyszał po drugiej stronie:
- Halo?-
- Hej Nana obudziłem cię?- zmartwił się
- Nie, nie skąd Mario cieszę się, że dzwonisz co tam u ciebie. Późno poszedłeś spać?-
- Nie od razu po powrocie do domu. Stęskniłem się za tobą mogłabyś dzisiaj wpaść do mnie?-
- Jasne nie ma problemu. Za ile mam być?-
- Tak za 40 min.-
- Do zobaczenia mój mistrzu.-
- Pa.- Mario dopiero nie dawno uświadomił sobie co się z nim stało. Chciał zaprosić Polkę na bankiet z okazji zakończenia Bundesligi. Po 40 minutach do mieszkania chłopaka ktoś zadzwonił. Mario jak na skrzydłach podbiegł do drzwi i zobaczył w nich swój ideał. Mario powitał się ze swoją dziewczyną słodkim pocałunkiem i zaprosił do środka. Nana już śmielej weszła do domu piłkarza (który dzielił z młodszym bratem i rodzicami). Mario zaprowadził Nanę do swojego pokoju po czym poprosił aby usiadła na jego łóżku ponieważ musi jej coś dać. Mario cały w nerwach poszedł do kuchni gdzie w wazonie stał bukiet róż. Chciał oficjalnie poprosić Nanę o to aby została jego dziewczyną. Wziął bukiet z kuchni i po drodze do pokoju w kółko powtarzał formułkę, którą miał zamiar wygłosić. Lecz gdy wszedł do swojego pokoju i zobaczył Nanę jak ta oglądała jego zdjęcia z dzieciństwa odebrało mu mowę. Postanowił wziąć się w garść. Odchrząknął i powiedział:
- Nana odkąd cię poznałem stałaś się bardzo ważną kobietą w moim życiu i chciałem cię zapytać czy zechciałabyś zostać moją dziewczyną?- Nana była początkowo zszokowana, lecz odpowiedziała:
- Tak Mario oczywiście, że tak kocham cię.- po czym pocałowała swojego chłopaka. Mario powiedział:
- A czy zechciałabyś iść ze mną na imprezę kończącą sezon?-
- Muszę cię pilnować aby żadna dziewczyna mi ciebie nie ukradła. Ale koniecznie muszę iść w sukience?-
- Kochanie niestety tak, ale zrób to dla mnie.-
- Dla mojego misiaczka wszystko, a kiedy to jest?-
- Pojutrze.-
- No dobra muszę iść z mamą na zakupy. Nie będę cię ciągnęła ponieważ domyślam się, że to dla was facetów jest gorsze od najcięższego meczu.-
- Mówiłem ci, że jesteś wspaniała?-
- Raz może dwa.-
- To mówię kolejny jesteś wspaniała.- siedzieli w pokoju Mario kilka godzin po czym zostali zawołani na obiad, a potem Nana wróciła do domu i od progu powiedziała:
- Mamo alarm Mario zaprosił mnie na bankiet muszę iść kupić sukienkę.-
- Dobrze jutro się tym zajmiemy, a teraz do spania.- Nana udała się do spania śniąc o swoim ukochanym. Następnego dnia razem z mamą udała się do galerii handlowej i kupiła sobie (po 5 godz.) sukienkę, buty i biżuterię. Miała nadzieję, ze Mario się spodoba. Mama pomogła jej jeszcze spiąć włosy i Nana była już gotowa. Była godz. 17:30, a Mario miał przyjechać o 18:00. Gdy była już gotowa usłyszała dzwonek do drzwi. To był nikt inny jak Mario. Gdy chłopak zobaczył swoją dziewczynę poczuł, ze nogi odmawiają mu posłuszeństwa, ale szybko się otrząsnął i zaprowadził swoją ukochaną do samochodu. Nana bardzo stresowała się tym przyjęciem ponieważ nie miała pojęcia jak potraktują ją inne partnerki piłkarzy.



Siemka BVB 2:0!!! Piękny mecz nexta postaram się dodać wieczorem, ale nie wiem co z tego wyjdzie. Na nowym blogu odblokowałam możliwość dodawania komów przez anonimków. Pozdrawiam. 

12 komentarzy:

  1. Rozdział genialny! Jak wszystkie zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za koma zaraz zabiorę się za pisanie nexta.

      Usuń
  2. Boski jak każdy <3
    czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny <3 super <3 boski <3 krótki :c

    OdpowiedzUsuń
  4. http://sztuka-zapominania-ski.blogspot.com/ zapraszam na prolog mojego nowego opowiadania, opinie i komentarze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział cudowny, rewelacyjny..... ❤❤❤
    Strasznie się cieszę, że Nana i Mario są razem ❤❤❤❤❤. Mam nadzieję, że Nana odnajdzie się podczas bankiety. Żeby tylko nie była tam osoba, która nie chce aby była ona z Mario.
    Nie mogę doczekać się następnego rozdziału. Dodaj go jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba zapraszam do komentowania nowego bloga.

      Usuń
  6. Gabi powraca !! :*Super rozdział :D Dziękuję za wysłuchaniu mojej prośby ♥ czekam na nn ♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz pojawi się nowy rozdział jak zawsze dziękuję za koma.

      Usuń